Skip to main content

Πώς να Ενθαρρύνετε τους Πελάτες σας να Αφήσουν Κριτικές στο Google My Business και στις Τοπικές Καταχωρήσεις

Πως θα έχω περισσότερες πολλές καλές Κριτικές στο Google My Business και στις Τοπικές Καταχωρήσεις
Κριτικές στο Google My Business και στις Τοπικές Καταχωρήσεις

Ως μηχανικοί και επαγγελματίες στον κατασκευαστικό κλάδο, η θετική φήμη σας στο διαδίκτυο μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην προσέλκυση νέων πελατών. Μία από τις πιο ισχυρές μορφές διαφήμισης είναι οι κριτικές πελατών στο Google My Business και άλλες τοπικές καταχωρήσεις. Πώς, όμως, μπορείτε να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να αφήσουν κριτικές χωρίς να τους πιέσετε;

1. Παρέχετε Εξαιρετική Υπηρεσία Η βάση για κάθε καλή κριτική είναι η ικανοποίηση του πελάτη. Φροντίστε να προσφέρετε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και εξυπηρέτηση από την αρχή μέχρι το τέλος. Όταν ολοκληρώνετε ένα έργο επιτυχημένα και ξεπερνάτε τις προσδοκίες του πελάτη, αυτός είναι πιο πιθανό να μοιραστεί την εμπειρία του με άλλους.

2. Ζητήστε Κριτικές Προσωπικά Οι περισσότεροι πελάτες είναι ανοιχτοί να αφήσουν κριτική, αρκεί να τους το ζητήσετε με ευγενικό τρόπο. Μπορείτε να το κάνετε στο τέλος ενός έργου, όταν είναι ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα. Εξηγήστε πόσο σημαντική είναι η κριτική τους για τη βελτίωση των υπηρεσιών σας και για την προσέλκυση νέων πελατών.

3. Διευκολύνετε τη Διαδικασία Δώστε τους έναν άμεσο σύνδεσμο προς τη σελίδα σας στο Google My Business. Μπορείτε να το συμπεριλάβετε σε ένα ευχαριστήριο email ή μήνυμα, ή ακόμα και σε μια κάρτα που τους παραδίδετε μαζί με το τελικό υλικό. Όσο πιο εύκολη κάνετε τη διαδικασία, τόσο πιο πιθανό είναι να αφήσουν κριτική.

4. Ανταποκριθείτε στις Κριτικές Δείξτε ότι εκτιμάτε το χρόνο που αφιερώνουν οι πελάτες σας για να αφήσουν μια κριτική, απαντώντας σε αυτές. Είτε είναι θετικές είτε αρνητικές, η ανταπόκριση στις κριτικές δείχνει την αφοσίωσή σας στους πελάτες και τη διάθεσή σας για συνεχή βελτίωση.

5. Υπενθυμίστε τους τη Σημασία των Κριτικών Πολλοί πελάτες δεν γνωρίζουν πόσο σημαντικές είναι οι κριτικές για την επιχείρησή σας. Εξηγήστε τους ότι οι θετικές κριτικές μπορούν να σας βοηθήσουν να φτάσετε σε περισσότερους πελάτες και να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας.

Ενθαρρύνοντας τους πελάτες σας να αφήσουν κριτικές, χτίζετε μια αξιόπιστη φήμη στο διαδίκτυο και ενισχύετε την παρουσία σας στις τοπικές αγορές.

Διάβασαν το άρθρο: 6854

Υπηρεσίες

Τομείς Ειδίκευσης


Contact Us

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Δημοφιλή Άρθρα